November 22, 2013

INFO : Kilang Cetak Paling Murah - Idea Master

Leave a Comment

Assalamualaikum semua, memandangkan musim cuti sekolah sudah tiba, pasti ramai yang tertanya-tanya di mana tempat yang menerima tempahan untuk majlis seperti gathering, reunion dan lain-lain.

Di sini mambang nak cerita pasal sebuah syarikat yang bernama Idea Master yang menyediakan perkhidmatan mencetak baju, t-shirt, mug, pen, bag dan banyak lagi !


Berlokasi di VG-4, Jalan Plumbum V7/V, Pusat Komersial Seksyen 7, Shah Alam, 40000 Selangor Darul Ehsan ( bersebelahan dengan Restoran Mamak Al Ehsana & Surau ). Idea Master diasaskan oleh saudara Hafizi Zain yang bermula dengan sebuah syarikat kecil yang diberi nama Idea Master Enterprise pada tahun 2008.

Kini pada tahun 2013, Idea Master telah dikenali ramai dari segi servis yang cepat, harga yang berpatutan, kualiti yang terbaik.

Baru-baru ini pihak Idea Master telah menjadi penaja bagi Majlis Pelancaran Video Brosur Bersama Bloogers Dot Com yang berlangsung di Restoran Khadijah's Kitchen .




Kebanyakan blogger-blogger yang hadir telah memberi feedback yang menarik mengenai cenderahati yang mereka terima. Kami di pihak Bloogers Dot Com mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Idea Master kerana menjadi penaja kami.

Kebanyakan syarikat besar seperti TV3, Samsung, Sony, myTV3, Modenas telah pon mendapatkan perkhidmatan daripada Idea Master bagi proses percetakan !


Jadi bagi sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan seperti baju, button badge, baju korporat dan sebagainya, boleh terus berhubung dengan mereka melalui Facebook atau laman web rasmi Idea Master :

Facebook : https://www.facebook.com/IdeaMasterPage
Website : http://www.ideamaster.com.my/
No telefon : 03-5510 3810
En Hafizi Zain : 013-6032855

Atau terus sahaja ke showroom Idea Master yang beralamat seperti di bawah ini .


0 comments:

Post a Comment

.