December 25, 2013

Entry Popular Sepanjang Tahun 2013

1 comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pengunjung setia blog ini. Tahun 2013 bakal melabuhkan tirainya dan kini tiba masanya untuk tahun 2014 memperkenalkan dirinya. hahahaha

Untuk pengetahuan semua www.coretan-mambang.my telahpun berusia hampir 1 tahun setengah. Blog ini ditubuhkan pada Mei 2012 dan mula bergiat aktif pada Mac 2013.

Alhamdulillah blog ini telah mendapat banyak pengunjung yang gemar mengenai info, gosip, berita terkini, serta beberapa isu semasa yang berputar sepanjang tahun penubuhannya.

Pada mulanya blog ini hanyalah beralamat www.coretan-mambang.blogspot.com dan mempunyai domain yang sendiri iaitu ( .my ) yang mula didaftarkan pada Jan 2013.

Jadi di sini mambang nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung yang sudi berkunjung ke sini untuk mendapatkan isu semasa yang belum ditayangkan di media kaca. Jadi untuk tahun 2014, mambang berhasrat untuk mengurangkan serba sedikit berita mengenai dunia hiburan untuk mengelakkan fitnah dan isu-isu lain. Mambang akan cuba fokuskan kepada review produk, travel, dan beberapa aktiviti bersama Blooggers Dot Com bagi tahun 2014 ini. InsyaAllah.

Di sini mambang sertakan beberapa entri popular sepanjang tahun 2013 !


Mungkin ada beberapa entri di atas mempunyai tulisan yang mengkaburkan penglihatan anda. Ini adalah kerana penukaran template untuk blog ini. 

Pencapaian ini tidaklah setanding dengan blog otai-otai yang lain seperti Hasrulhassan.com , Denaihati.com.my , dan lain-lain namun mambang berasa puas kerana melalui blog ini, mambang juga dapat menjada sedikit pendapatan sampingan :)

InsyaAllah mambang akan cuba untuk mempraktikkan beberapa teknik blogging terutamanya SEO untuk menaikkan lagi populariti blog ini. 


1 comment:

.